28 Μαρ 2012

Σεμινάριο: Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο

Το παιχνίδι ως θεραπευτικό & εκπαιδευτικό εργαλείο
Θεωρία και Πρακτική

Αξιολόγηση, Οργάνωση & Διεξαγωγή θεραπευτικής /εκπαιδευτικής παρέμβασης μέσα από το παιχνίδι σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές

Διήμερο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο 
σε συνεργασία με την ψυχολόγο Ελένη Αγγελίδη (BSc, D.U, MEd Autism)
Σάββατο 26/05 & Κυριάκη 27/05
10.00-17.00

Η μεγάλη γιορτή του παιδικού βιβλίου



Το Σπίτι της χαράς περιμένει τους φίλους του το Σάββατο 31 Μαρτίου 2012 από τις 10.30 το πρωί για μια ολοήμερη γιορτή αφιερωμένη στο παιδικό βιβλίο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.

Πώς επηρεάζει το παιδί η αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού

Μελέτη που δημοσιεύεται στο τεύχος του Απριλίου στο αμερικάνικο περιοδικό «Pediatrics» αναφέρεται στα προβλήματα ψυχικής υγείας σε παιδιά με αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι τα παιδιά με πιθανή αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού (DCD) είχαν αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν προβλήματα ψυχικής υγείας, πιθανώς λόγω των σχετικών με αυτήν δυσκολιών.

Η εξάρτηση από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια

Μπορεί ένα παιδί σχολικής ηλικίας να εθιστεί στη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών;

Η συστηματική και παρατεταμένη χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών μπορεί να προκαλέσει εθισμό σε ένα παιδί. Ιδιαίτερα ευάλωτα σε αυτή την εξάρτηση είναι τα αγόρια ηλικίας 8 - 18 ετών. 
 
Συνήθη συμπτώματα της εξάρτησης είναι:

Λάθος τρόποι για να μάθει το παιδί σας να τρώει σωστά!

Πολλοί γονείς για να τρομοκρατήσουν τα μικρά παιδιά τους να φάνε -αν φας όλο σου το φαΐ θα σου πάρω παγωτό- ή να τους απαγορέψουν κάποια πράγματα -δεν κάνεις να πιεις αναψυκτικό- χρησιμοποιούν λάθος μεθόδους και εκφράσεις.

Αυτές οι λάθος μέθοδοι…θα καταφέρουν να κάνουν το παιδί να έχει αρνητικές αντιδράσεις και να καταλάβει ότι ο γονέας του λέει ψέμματα.

Ο διατροφολόγος – διαιτολόγος Νίκος Κριαράς εξηγεί ποιες είναι οι λάθος φράσεις που λέμε σε ένα παιδί για να το πείσουμε να φάει, αλλά και πως να το αντιμετωπίσουμε!

Δυσαριθμησία

Υπάρχουν γονείς που ανησυχούν και στεναχωριούνται όταν το παιδί τους δεν τα πάει καλά στα μαθηματικά, και άλλοι πάλι που το παίρνουν ως δεδομένο. Αυτό έτσι είναι. Το παιδί δεν είναι καλό στα πρακτικά μαθήματα και λογικά περιμένουν να είναι καλό στα θεωρητικά.

Κι όμως τα τελευταία χρόνια οι επιστήμονες ασχολούνται με μια ειδική μαθησιακή δυσκολία και ονομάζεται δυσαριθμησία. Σύμφωνα με αυτή, κάποια παιδιά εμφανίζουν δυσκολία στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών, στην ανάγνωση και στη γραφή των μαθηματικών συμβόλων και αριθμών και στην πρακτική υλοποίηση και εκτέλεση των μαθηματικών πράξεων και πρόκειται για μία νευρογνωστική διαταραχή με γενετική βάση.