6 Φεβ 2012

Η ηλικία των γονέων συνδέεται με τον αυτισμό

Οι γονείς άνω των 35 ετών, έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αποκτήσουν παιδί με αυτισμό, σύμφωνα με έρευνα. Η βιολογική αιτία δεν είναι σαφής ακόμα. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Έρικ Θόρλουντ Πάρνερ της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου του Αάρχους, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο επιστημονικό έντυπο Annals of Epidemiology, ανέφεραν ότι «η ηλικία των δύο γονέων δεν φαίνεται να λειτουργεί με συνέργεια, δηλαδή το να έχει ένα παιδί τόσο μεγαλύτερο μπαμπά όσο και μεγαλύτερη μαμά, δεν αυξάνει τον κίνδυνο για αυτισμό περισσότερο από το να έχει μεγάλη ηλικία μόνο ο ένας από τους δύο».

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι κηρομπογιές...

Βρήκα μια γνωστή δραστηριότητα για την ενίσχυση της κινητικότητας των δαχτύλων, της επιδεξιότητας και της προώθησης των χειρισμών αντικειμένων μέσα στην παλάμη μόνο με το ένα χέρι..

Κάποιες φορές είναι χρήσιμο να θυμόμαστε απλές δραστηριότητες...

Παρακολουθήστε το video που είχε αναρτήσει το OT Tools for Public Schools... Αξίζει!





Τα επιτραπέζια παιχνίδια ωφελούν το μικρό σας



Οι ειδικοί λένε ότι η ενασχόληση των παιδιών με τα επιτραπέζια παιχνίδια ενισχύει μία πληθώρα δεξιοτήτων που τα βοηθούν να χουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο!

Επιπλέον, δεν είναι μόνο αυτό το όφελος από τα επιτραπέζια παιχνίδια αλλά και το γεγονός ότι ενισχύουν την έννοια της συνεργασιας, της ευγενούς άμιλλας και φυσικά το «δέσιμο» μεταξύ της οικογένειας!

Αρνείται να κοιμηθεί;

Έχουν περάσει εκείνες οι δύσκολες νύχτες που ξυπνούσατε για να ταΐσετε το μωρό σας. Tώρα πια έχει συμπληρώσει τον πρώτο του χρόνο και ο ύπνος του είναι καλός τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Ωστόσο, ξαφνικά, ενώ πλησιάζει τα 2 του χρόνια, κάποιες φορές αρνείται να κοιμηθεί το μεσημέρι.
Πώς να το χειριστείτε;

Ορολογία: Αγενεσία μεσολοβίου



 Τι είναι η ΑΓΕΝΕΣΙΑ ΜΕΣΟΛΟΒΙΟΥ?

Δραστηριότητα: Το παιχνίδι των ονομάτων

Το να αντιλαμβάνεσαι την ύπαρξη των άλλων μπορεί να ξεκινήσει από το να μάθεις τα ονόματά τους.

Ανησυχείτε για την ανάπτυξη του μωρού σας;


«Αναπτύσσεται άραγε σωστά το μωρό μου;» Αυτή η ανησυχία είναι κοινή για όλους τους γονείς, και κυρίως στο πρώτο παιδί, μια και στο δεύτερο υπάρχει η σχετική εμπειρία.

Συνήθως αυτό που λένε και οι παιδίατροι είναι μεν ασαφές, αλλά είναι αυτό που ισχύει: Τα πάντα εξαρτώνται από το παιδί.
Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες που μας δείχνουν αν όλα πάνε καλά:
Θα πρέπει λοιπόν να το «ψάξετε» λίγο παραπάνω αν…

Παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

«Δεν ακούει κανέναν»
 
10 πρακτικές οδηγίες για παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα

«Πάνω απ’ όλα όμως πρόκειται για την δική σας συμπεριφορά, αυτη πρέπει να αλλάξει…»

Παρουσιάζονται 10 πρακτικές οδηγίες για γονείς που έχουν παιδιά με Διάσπαση Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα. Αναφέρονται στην ομαλή καθημερινή αλληλεπίδραση των γονιών με τα παιδιά τους.

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2011− 2012

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υπουργού Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου σχετικά με την «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2011− 2012 στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Διάβασμα του παιδιού στο σπίτι


Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε εκεί όταν το παιδί μας διαβάζει στο σπίτι, από τις πρώτες κιόλας τάξεις του δημοτικού. Στο διάβασμά του, θα πρέπει να είμαστε «δίπλα του» και όχι «από πάνω του». Δεν είμαστε εξεταστές του, βοηθοί του είμαστε!

Αυτό που προέχει είναι να ασχοληθούμε πριν απ’ όλα με το ίδιο το παιδί. Πρέπει δηλαδή να δούμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και κατανοεί τα μαθήματά του. Δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια. Θα πρέπει αρχικά να δούμε τον τρόπο που του είναι περισσότερο εύκολος να διαβάσει και να λύσει τις ασκήσεις του.

Γιατί,πότε και πώς πρέπει να επιβραβέβεται ένα παιδί

Επιβραβεύω ένα παιδί για :

Να τολμήσει, 
Να προσπαθήσει, 
Να μπορέσει, 
Να νιώσει δυνατό, 
Να νιώσει ικανό, 
Να νιώσει αποδεκτό, 
Να αυτονομήσει,
Να γίνει ανεξάρτητο